Zoeken
Winkelmandje

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?
 

VERZENDING

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag)  vóór 14:00 uur worden gedaan, zullen doorgaans dezelfde werkdag door ons worden verzonden. Bestellingen die we ontvangen op vrijdag na 14:00 uur of op feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag gemaakt en verzonden.

Het is mogelijk om bij het bestellen een gewenste verzenddatum aan te geven. Plaats de gewenste verzenddatum onder opmerkingen bij het afrekenproces. Let op! De bezorgdatum kunnen we niet garanderen. Op de door jouw aangegeven dag versturen wij de bestelling. Over het algemeen wordt meer dan 90% van de bestellingen door DHL/PostNL/DPD op de volgende werkdag bezorgd.

Verzendkosten

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 5,95 voor bestellingen binnen Nederland

€ 8,95 voor bestellingen naar België

Bestellingen boven de € 49 euro worden gratis door ons verzonden! 

We bieden op dit moment geen verzending aan naar andere landen dan bovengenoemde landen.
 

DRUKTE TIJDENS FEESTDAGEN

Rondom de feestdagen kan het verzenden soms langer duren dan je van ons gewend bent. Dat geldt ook voor de verzendbedrijven waarmee we samenwerken. We vragen hiervoor begrip. Het helpt om je chocolade ruim op tijd en bij voorkeur op werkdagen te te bestellen. Zodat wij genoeg tijd hebben om het te produceren en te verzenden. 

TEMPERATUUR GEVOELIGE PRODUCTEN

Chocolade is erg gevoelig voor temperatuursschomelingen. We verzenden de producten met de grootste zorgvuldigheid maar zullen bij temperaturen boven de 25ºc de verzending mogelijk uitstellen of gekoeld verzenden aanbieden. Na levering adviseren wij de chocolade koel en droog te bewaren bij een zo constant mogelijke temperatuur tussen de 15º en 20ºC.

LEVERING VIA DHL/PostNL/DPD

Verzendingen verlopen via verschillende pakketbezorgers zoals DHL/PostNL/DPD. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende dag na verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Je ontvangt van ons bericht inclusief Track & Trace code op het moment dat de bestelling bij ons verzonden is. Voor leveringen naar Belgie werken we samen met DHL en dien je rekening te houden met één tot twee dagen extra levertijd.

BESTELLING OPHALEN

Indien je hebt aangegeven dat je de bestelling zelf komt ophalen bij ons op locatie dan staat deze bestelling over het algemeen de eerstvolgende werkdag na ontvangst van je bestelling klaar. je krijgt van ons een email op het moment dat de bestelling gereed staat en opgehaald kan worden. Neem deze email mee (mag ook digitaal) als je de bestelling komt ophalen. Check altijd eerst de openingstijden om te voorkomen dat je voor een gesloten deur staat!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Paypal: Transfer money online in seconds with PayPal money transfer. (hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht) 
  • Overboeking: Let op, minimaal 1 werkdag vertraging.

  • Apple PayApple Pay is de eigen betaalmethode van Apple

Mis je een betaalmethode? Laat het ons weten, wellicht dat we onze betaalmethodes kunnen gaan uitbreiden! Binnenkort is het ook mogelijk om bij ons te betalen met verschillende Giftcards.

Voor zakelijke klanten is het ook mogelijk om op factuur te betalen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Wil je het product het liefst retourneren? Neem dan contact met ons op via onze website. Vermeld hierbij jouw ordernummer, reden van retour en eventueel een foto. Wij nemen dit direct in behandeling en komen met een passende oplossing. Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kan je alleen de niet-voedingsproducten terugsturen. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening. Indien een product onverhoopt beschadigd - of niet met de gewenste kwaliteit - is aangekomen, neem je het beste contact op met onze klantenservice via info@lindy-s.nl

Naar het herroepingsformulier

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvang je van ons een track & tracecode. Je kunt dan via de link in de email het pakket en het bezorgmoment volgen.

Betaal ik verzendkosten?

De bezorging van al onze producten is gratis bij aankopen boven de €49,- . Zendingen voor minder dan €49,- brengen wij €5,95 in rekening.

Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw adres nog wijzigen voordat de zending is verzonden. U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen via 06 - 21803867.

Lindy's Patisserie
Weteringpad 42
3762 EN Soest

Contactgegevens
06 - 21803867
info@lindy-s.nl

Overige gegevens
KvK: 62011162
BTW: NL001298746B53

Contactformulier